Kalite Politikamız
03 Ağustos 2017

112 yöneticileri ve çalışanları olarak İnsan Sağlığını odak noktası sayıp, Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarını yükseltmek için Acil Sağlık Hizmetlerinde yeniliklere öncülük ederek hizmet sunduğumuz topluma karşı sorumluluğumuzun farkındayız.

      
Temel politikamız Kalite Yönetim Sistemimizin gösterdiği yolda sürekli ilerlemektir.

Kalite Politikası Olarak;

* Hasta, hasta yakınları ve çalışanların memnuniyetini esas alan,

* Sürekli gelişim ve yeniliğe açık olarak, çağdaş bilgi ve teknolojiyi kullanan,

* Kaliteli, etkin ve verimli hizmet sunan,

* Yasalara uygun, etik kurallara ve hasta haklarına saygılı,

* Başarının ekip anlayışı ile  mümkün olduğuna inanan,

* Sosyal sorumluluk bilincinde hizmet sunmak,

* Mümkün olduğunca en çok sayıda hastaya en kısa zamanda acil sağlık hizmetleri vermek



SAĞLIK BAKANLIĞI KALİTE STANDARTLARI DOKÜMANLARI

   

Pdf_icon.png

             

Pdf_icon.png

112 Acil Sağlık Hizmetleri Kalite Standartları Ek-5.pdf  
    112 Hizmet Kalite Standartları 2011.pdf
 





  

Pdf_icon.png  

 

Pdf_icon.png

 112 Hizmet Kailte Standartları 2009.pdf  112 Hizmet Kailte Standartları 2008.pdf